Poszukiwacze markowych skarbów, już czas! Jak zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Wam bezpieczeństwo podczas zakupów w naszych sklepach.
Chcąc dowiedzieć się w jaki sposób umożliwiamy bezpieczne zakupy w naszych sklepach, czytaj dalej.
Tutaj możesz sprawdzić godziny otwarcia sklepu w swojej okolicy, a na pewno z przyjemnością przyjmiesz wiadomość, że rozszerzyliśmy naszą politykę zwrotów. Sprawdź tutaj.
Poszukiwacze markowych skarbów, czekamy!
Bezpieczeństwo jest naszym priorytetem
Skupiliśmy się na trzech kluczowych aspektach w zgodzie z aktualnymi zaleceniami rządu:
1. Wspieranie praktyk ochrony osobistej u naszych pracowników
2. Wdrażanie procedur dystansowania społecznego
3. Rozszerzony system sprzątania naszych sklepów i obiektów oraz dezynfekcja sprzętu
Niektóre z wprowadzonych zmian obejmują udostępnienie odpowiedniego wyposażenia naszemu personelowi zgodnie z wymaganiami o bezpieczeństwie pracy. W tym zapewnienie możliwości częstego mycia i dezynfekcji rąk przez cały dzień, odpowiednia organizacja czasu pracy i aranżacja przestrzeni sklepowych w celu umożliwienia pracownikom utrzymania bezpiecznego dystansu społecznego, a także rozszerzony system sprzątania naszych sklepów i obiektów.
Udoskonaliliśmy również procedury czyszczenia i odkażania naszych sklepów i sprzętu, a przy wejściu umieściliśmy stacje do dezynfekcji rąk. Jeśli to możliwe, naszych klientów prosimy o dokonywanie płatności bezdotykowo. Aby ułatwić dokonywanie transakcji bezdotykowych, tymczasowo podnieśliśmy limit tych transakcji. Ponadto, zgodnie z wymogami władz lokalnych, prosimy wszystkich klientów o zakrywanie ust i nosa podczas zakupów w naszych sklepach.
Ograniczenia liczby klientów w sklepach, windach i przymierzalniach
Zgodnie z wytycznymi rządowymi musimy ograniczyć liczbę klientów robiących zakupy w sklepie w danym czasie. Przykro nam, jeśli oznacza to, że na wejście do sklepu trzeba będzie poczekać w kolejce. Także liczba osób używających wind będzie ograniczona, a sklepowe przymierzalnie pozostaną na pewien czas zamknięte.
Pytania dotyczące zwrotów
Jeśli miałeś problem ze zwrotem swoich produktów w czasie zamknięcia naszych sklepów, z przyjemnością informujemy o rozszerzeniu polityki zwrotów tutaj.
Obsługa klienta
Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania. Przypominamy, że zespół obsługi klienta pracuje zdalnie i odpowiadanie na połączenia może zajmować trochę więcej czasu. Obecnie najlepszym sposobem skontaktowania się z nami jest e-mail. Więcej danych do kontaktu znajdziesz tutaj.
Informacja dotycząca bezpieczeństwa
Wycofanie produktu -Zabawki do kąpieli „My First Bath Animals”
Wycofanie produktu -Ładowarki bezprzewodowe
Wycofanie produktu -Uniwersalny adapter podróżny Miami Carry On